catching fireflies

¦ Sharon , Surprise , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag är det sista jobbdagen för mig! I alla fall för sommaren. Måste säga att jag nästan längtar tillbaka till skolan och "det vanliga". 
 
Har varit i stallet en del och annars jobbat mycket. Är så trött när jag kommer hem efter jobb så jag går och lägger mig direkt typ. Men det ska ändras på nu, haha!
 
Vill försöka ta tag i bloggen igen, har lagt den lite åt sidan nu när jag inte haft någon tid alls. Men ska försöka bli bättre nu när allt blir som vanligt igen. Redigerade i alla fall bilden ovan, lite sådär halvdant. Måste också börja fota lite mer, har lust hela tiden till att både fota, redigera och blogga men det blir liksom inte av. 
 
Hur som helst så ska jag på bio idag med kompisarna. Och Gaby ska hämta ut F1 2018 spelet som de ÄNTLIGEN har släppt. Kommer defenitivt sitta bänkad framför PS4:at nu.. 
 
Nästa vecka när jag är ledig från både skola och jobb ska jag fixa lite inför skolstarten. Måste köpa block och lite pennor och sådant skoj, och så ska jag skriva in mig på körskolan också!
 











Kom ihåg mig?