I know that there will come one day

¦ Formel 1 , Gif's , Sharon , Surprise , Vardag
 
 
Hiya huns!
 
I söndags hoppade jag lite. Tränade på att landa i rätt galopp så körde en dog-leg variant typ. Ester var snäll och assisterade med höjning och filmande, och moraliskt stöd ;) Soppan skötte sig jättbra och jag är väldigt nöjd med passet. Efter det var det GP i Belgien så kollade den såklart. Max kom trea, och det var ett rätt roligt och intressant race att kolla. 
 
Ja som sagt, F1 är igång igen som ni ser på gifen ovan. Och sen var jag och sprang på bana i måndags, vilket var könt. 
 
Idag var jag hos Soppan lite snabbt för att tvätta hennes ögon då hon fått ögoninflammation. Men det såg mycket bättre ut idag så det bör gå fort över. Har annars målat om en möbel som jag också är klar med. Och så har jag och en kompis haft MCU maraton men nu ska hon flytta till sthlm för att plugga så vi får kolla klart separat.. Jag ska också försöka kolla ikapp TO och KUWTK innan jag börjar skolan.
 
 











Kom ihåg mig?