Postnord och deras katastrofala arbetare

¦ Formel 1 , Sharon , Shopping , Vardag
RedBull Racing Formula One Team
 
Hiya huns!
 
Har ju väntat på min RedBull-sponsor jacka i snart en vecka och tänkte "yes- det är DHL som leverar = det kommer gå fort" men då ska jag säga er att så från det att paketet var på svenska mark tog Postnord över. Och var ska man börja? Postnord är sämst på alla punkter. Driver du eget företag? Grattis, du gör ett bättre jobb än Postnord. Hade inte valt hemleverans och då räknar jag med att de lämnar av paketet på närmaste uthämtningsställe och så får jag en avi som gör att jag kan hämta den. Gissa vad? Så gör inte Postnord. Postnord hemleverar när du inte valt hemleverans och sen skyller de på att man ine är hemma då varan levererades. Hade ni sagt till mig att ni levererar hem paketet hade jag ju uppenbarligen varit hemma??? Blir så arg. Fick ringa DHL som sa att det var Postnord som hade hand om leveransen. Spårade mitt paket på hos Postnord och gick och hämtade det. 
 
Och jag är så glad. Den är så fin. Älskar när det är massa sponsorer på plagget. 
 
Annars. Skrev tenta idag. Gjorde ett jäkla fel och vi måste ha 100% rätt på detta proet för att bli godkända så får tyvärr göra om den. Men det är inte så farligt då jag kan det och fattar vad jag gjorde för fel. När mamma kommer hem från jobb ska hon hjälpa mig med att förhöra mig på det jag behöver till imorgon. Hoppas den tentan går bra i alla fall.
 
Var också om Hööks idag och köpte ett bogskydd då soppan har fått skav av sitt illa-sittande fleece. Vi måste skaffa oss ett nytt men det är svårt att hitta med hög bog. Vi tror det blir ett Rambo denna gången så hoppas att det ligger bra på henne.
 
Ikväll ska vi ut med kompisar och äta på Condeco. Ska bli mysigt! Har fullt upp i helgen så får se om jag hinner blogga. Ska plugga lite nu och sen kolla SPN! Trevlig helg på er!
 
 
 











Kom ihåg mig?