Senaste dagarna

¦ Formel 1 , Sharon , Vardag , Videor
I brist på bilder så tycker jag ni alla kan kolla in det fräsiga klippet. Caravan-race RedBull style! 
 
Hiya huns!
 
Oj oj oj! Veckan har inläddes ju med praktik som jag tror jag nämnt tidigare och det innebär ju dessvärre att jag har fullt upp hela tiden! Går upp 5:15 och är hemma runt 17 om jag slutar den tiden jag ska. Min handledare är ju däremot så snäll så hon släpper mig lite tidigare ibland men det kan bli långa dagar.. Roligt är det ju däremot och jag trivs jättebra på det boendet där jag praktiserar. Igår tillexempel kom där dit en skitsnygg nyexaminerad läkare. GOSH vad snygg han var. Var ju nästan bud på att tuppa av en stund så de skulle ge mig lite uppmärksamhet också ;)) 
 
Annars så; Pluggar inför en tenta när jag kommer hem och i helgen ska jag sätta mig med en uppgift som skall vara inlämmnad på torsdag nästa vecka. Sen direkt när jag lämmnat in den (eller om jag blir klar med den innan inlämningsdagen) så skall jag börja på ytterligare en annan uppgift som ska vara inne torsdagen därpå. 
 
Imorgon är det Soppan efter praktiken och sedan ska jag hem till Hanna. VI ska till GHS på lördagen så vi kör tidigt på morgonen. Gaby jobbar ju (synd för henne) så blir bara Hanna och jag. Men det blir nog bra. Är så taggad! New Year New Gear??
 











Kom ihåg mig?