Skogstur i snön

¦ Sharon , Stallet , Surprise
 
Hiya huns!
 
Vaknade på dålig sida idag av någon anledning. Inte blev det bättre när jag såg att det kommit snö och Soppan då behövde få på sulor för att hon ens skulle kunna gå i hagen - som såklart jag skulle bli tvungen och fixa och ännu värre kunde det minsann bli när min cykel hade fått punktering. Ugh ville bara tillbaka till min säng och aldrig gå upp igen. 
 
Men så blev det inte. C hade släppt ut hästarna så hon var där också, vi fixade i stallet och sedan broddade vi våra hästar och drog till skogen. Soppan var onödigt dum som inte ville gå på transporten nån av gångerna så det tog oss kanske runt 10 minuter innan hon var på. Väl i sogen var det såklart inga problem mer än att Soppan ville att det skulle GÅ FORT när inte jag eller någon annan hade lust för det. Vilket såklat resulterade i en bockande känguru-ponny när deet väl blev några galopper. Red lite över 12km och solen var med oss hela ture och Soppan byggde trotts den lilla snön som låg inga styltor och ingen var gladare än jag över det.
 
Imorgon är det ny vecka. Ska fixa min cykel efter skolan och så måste ag ringa till min VFU plats samt fixa lite annat till skolan. Måste även plugga lite och så har jag lovat mig själv att inte hamna efter i serier så måste kolla KUWTK imorgon också!
 











Kom ihåg mig?