I can make your hands clap

¦ Cute boys , Vardag , Videor
I brist på annat vill jag dela med mig av detta gulliga klippet på Tom. Hur söt? 
 
Hiya huns!
 
Haft lite ont om tid därav dålig bloggning.. 

Idag var jag i alla fall först i stallet och släppte ut alla hästar. Mockade och fixade även till alla idag för jag var jättepigg haha! Goda gärningar skadar ingen. Soppan fick vila idag då hon motionerats hela veckan. 
 
Veckan som kommer nu består av mycket skola och en del plugg till två tentor. Ska väl hinna till Soppan någon dag och så ska jag fota en kompis på fredag också. Som ni säkert märkt så har det redan kommit upp en bild på Erika, henne fotade jag idag. Hon ställde upp för min abstinens var i skyarna! Blev bra och jag är jätenöjd med bilderna. Särskilt den jag redan laggt upp. Fler kommer under kommande dagar.
 
Häromdagen var vi på bio och så sista Maze Runner filmen. Skitbra och väldigt intensiv. Hände något på skärmen hela tiden så man hade ingen tid att göra annat!
 











Kom ihåg mig?