I'll find heaven down this road

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Har hänt både bra och jobbiga saker denna veckan... I måndags fick vi reda på en sak som hänt vår moster som man aldrig vill behöva gå igenom och dagen efter fyllde vi 20 år. Jag önskar alla tog vara på livet för man har bara ett. Det ska jag göra från och med nu i alla fall.
 
Annars så var våra närmsta kompisar hos oss när vi fyllde år och så åt vi tårta tillsammans och pratade. Tog bilderna ovan på Erika också, och nu har vi tänkt göra en photoshoot någon kväll eller så med ljusslingorna! Är så inspirerad så det kliar i fingrarna!
 
Idag vaknade jag tidigt och pluggade till halv elva ungefär då jag mötte upp Felicia på Emporia. Fick presentkort till Overhyped av Clara och Ester (♥) så köpte upp det hehe. Köpte en POP! (ofc), och det blev Winter Soldier och så köpte jag en nyckelring och ett glasunderlägg med Cap!


Josäfin Andersson    •  

Ursh första stycket låter inte roligt allt :(( fy! ♥

(måste ändå inflika: så fina bilder!)

Svar: Nä det har funnits bättre dagar :/ ♥♥
Tack så mycket!! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?