Polaroidbilds-uppsättnigs-dag

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Redigerade denna imorse när jag tog paus från mina polaroider!
 
Hiya huns! 
 
Vaknade vid åtta imorse idag. Kollade lite på insta och fb och sedan gick jag upp och satte på min stationära dator. Satte på lite musik och började sätta upp mina polaroidbilder på väggen ovanför min säng. Det ska komma upp en drömfångare där också men den är inte helt klar ännu så väntar med att fota före efter bilder. Blir förhoppningsvis klar med den i veckan, men då jag har tenta måste jag också prioritera den, suck...
 
Igårkväll kollade jag SPN, lite besviken faktiskt. Tyckte episoden var tråkig men kan också bero på det faktum att jag var trött. Har även hunnit med att spela SSO idag och lite ågr. Måste levla min häst haha, annars spelar jag typ bara när det kommer uppdateringar. 
 
Har tänkt kolla någon film nu, Hunger Games är det som kommer upp i huvudet men funderar på att se Twilight också, för det var år sedan sist. Eller The Great Wall - den har jag ju trots allt inte sett än!
 











Kom ihåg mig?