Spontanare till Stenshuvuds Nationalpark

¦ Djur , Natur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Idag har vi varit på roadtrip! Från början var tanken att vi skulle till Landäng enbart för att kolla och eventuellt handla, så där var vi (Clara, Gaby, Ester och jag då och så hade vi med oss Penny) ett tag och men sen när vi skulle hem tog vi en major de-tour till Stenshuvuds Nationalpark som ligger rakt över Skåne från vår hemstad men skitsamma, dit drog vi. Tyvärr så hade jag inte med mig kameran eftersom det var så spontant men tog några bilder med min iPhone 8 och kameran har ju porträtt-mode så det funkade ju fint ändå! Vi har redan bestämmt att vi ska dit i sommar igen! 
 
Annars så planeras det en tripp till Göteborg i slutet av februari då det är Eurohorse mässa! Så får spara pengar ;) Hästlusten är på topp just nu så när jag har tid ska jag göra ett inlägg om vad jag vill köpa mig asap. Klickade hem en kavaj igår (oops??) men är så glad för den och kommer använda den till vardags också!
 


Josäfin Andersson    •  

men huuuur mys???

Svar: Jaaaa jag vet ???? vi blev typ jätteshockade över att skåne är fint på sina ställen haha!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?