Ett alternativ

¦ Outfits , Sharon , Shopping
Ett alternativ till vårt normala? Hacket lär det bli någon gång i alla fall, och nosdelen till det. Och gärna en till repgrimma. Men padden är väl det som är minst aktuellt, men ändå hade varit roligt att ha ;)
 


Josäfin Andersson    •  

ÄLSKAR grimman med blommor, hur episk???

Svar: Visst?? Så söt, hittade den på min utforska på instagram och tänkte att jag måste ha den haha
Sharon Eden America Hajny

Alva    •  

Har den padden, älskar den!! Min ponny trivs inte helt barbacka så jag köpte padden & hon gillar den mycket mer!

Svar: Soppan har inget emot barbacka men känns mer skönt för ryttaren och man blir inte lika skitig ;) Men skönt att din ponny gillar den och det var en lösning för er!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?