she's what i like

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Har fler av dessa att bjuda på men måste komma på lite idéer om hur jag ska publicera dem för variationens skull! 
Foto: Clara Nilsson, claranilsson.com
 
Hiya huns!
 
Jobbar en hel del, och de dagarna jag var ledig i början av veckan var vi utan internet (!!) så hade ingen lust att blogga då. Kopplade dock luren till min Mac och streameade serier. Kändes i alla fall inte onödigt att betala för asmycket surf denna månaden... Det blev en ny serie som jag velat kolla ett tag - Manhunt: Unabomber, heter den. Baserade på verkliga händelsen om just Unabombaren i USA, en kriminalserier som jag tycker är väldigt bra! Rekomenderas, och finns på Netflix ;)
 
Stallet annars. Red Soppan i måndags på hack med långa skänklar. en hon gick bra på det, dock blev hon extremt känslig för handen och det blev lite problem i galoppen eftersom hon började springa på rätt bra, och tog jag minsta lilla i tygeln tvärnitade hon och blev irriterad. Det vara bara en testritt (lånade "bettet" från Ester) och det lär inte bli något hon rids ofta på. Vill däremot köpa ett stjärnhack till henne, lite för variation!
 
Ska till stallet lite senare idag och hoppa! Har hittat en övning jag tror kan vara väldigt bra och den är framför allt inte allt för jobbig att plocka fram och bygga. En Y-övning med tre hinder där man kan träna svängar, vstånd och byte av galopp!
 
Jag jobbar denna helgen också då jag ytat pass med en kollega, så missar tyvärr den tyska GP:n. Daniel startar redan sist pga penalties (tekniska orsaker, motor delar som bytts ut osv) men Max har i alla fall chans att starta långt fram om han inte ställer till med något dumt. Däremot har mitt byte gjort att jag istället får se GP:n i SPA som är Maxs hem-race, vilkat jag såklart hellre ser!
 
 











Kom ihåg mig?