Life update

¦ Gif's , Sharon , Vardag
 
 
Hiya huns!
 
Inledde veckan med att sova hos kompisar. Kollade film och spelade spel, åt pizza och snackade en massa! Kom hem runt lunch på måndagen och spelade lite SSO. Pluggade lite annars gjorde jag inte mycket nyttigt.
 
På tisdagen var jag först i skolan till tio sedan passade jag lillasystern och vi gick till Hylliebadet tillsammans. Åkte en del donuts och dök från trampoliner. Sedan åt vi på Emporia och efter det gick vi hem och spelade SSO även med Gaby. 
 
I går var jag hemma och pluggade lite till en wannabe-tenta jag hade idag. Annars reigerade jag lite i PS och LR och så kollade jag The Greatest Showman.
 
Idag var jag som sagt i skolan och skrev tenta. Först var det en gruppuppgift som examinerades och sedab en kort tenta. Kom hem vid 11 och har suttit med photoshop igen. Ska passa en hund från idag till o med måndag, en liten chihuahua som heter Coco, så vi har förberett ltie med at sätta up valpgrindar mellan vissa dörrar för katternas skull. Tänkte dock släppa ihop dem imorgon om allt går bra! 
 
En i stallet fixade till Soppan idag då det var storm och snöoväder. Tacksam för det då jag hade 0 lust att åka dit. Annars har medryttaren haft Soppan den del av veckan som gått, så börjar saknar henne lite nu! 
 











Kom ihåg mig?