2018 Grand Prix De Monaco

¦ Cute boys , Formel 1 , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Måste bara säga att det har varit en FANTASTISK F1 helg! Daniel har varit snabbast hela helgen, det vill säga snabbast i alla tre träningsessioner (FP1, FP2 och FP3) samt snabbast under kvalificeringen vilket gjorde att han självklart startade på pole (p1) och sedan ledde han hela loppet på söndagen, och trotts en felaktigt fungerande MGU-K som gjorde att han körde 2 sekunder långsammare än vad han borde gjort VARJE varv, så fucking tog han hem vinsten! Helt klart en försjänad vinnst och han var så glad, med all rätt såklart! Max hade desvärre inte samma tur. Han krashade i FP3 vilket gjorde att han inte hann starta i kvalet pga skador på bland annat växellådan som teamet inte han fixa. Han startade därmed sist (p20) men kravlade sig upp bland poängen och slutade p9. Tråkigt såklart då teamet förmodligen skulle varit p1 och p2 (samt två pallplatser) och därmed tjänat mer poäng i constructors...
 
Annars så harjag pluggat hela 7h i sträck idag. Har en tenta på fredag som jag verkligen bör klara. Blir inte mycket stall för mig denna veckan så jag vill plugga så mycket jag kan samt att jag ska iväg till mitt sommarjobb och vara med på brandövning där. Ska även på en kurs (som ger med delegering till sommarjobbet jag ska ha) som tar upp hela min torsdag. 
 











Kom ihåg mig?