Minusgrader

¦ Andra Hästar , Sharon , Stallet , Vardag
En bild på Fairy och Soppan i sina Red Bull outfits! 
 
Hiya huns!
 
Idag var det fruktansvärt kall här nere i söder. Minusgrader och frost. Så nu ska jag köpa mig en Uhip kappa så jag slipper dö av nedkylning. 
 
Jag började dagen med att gå till min sjukgymnast som sa att jag får åka till stallet och rida och grejja en gång i veckan nu eftersom min rygg blivit bättre. Jag ska dock på en till röntgen av mina njurar och urinvägar för jag har jätteont i sidan - det är en hel jävla story men ja, så ligger lägget till. Jag var ju då såklart i stallet idag och red för första gången på ett årtionde. Skrittade en runda ute med sällskap av Ester och en till tjej från stallet och det var mysigt. Vi snackade Supernatural hela rundan, passade ju i alla fall med mörkret ;)
 
Sedan hade jag fått lite hjälp med småfix i stallet men fick banne mig mocka åt min egna häst idag. Hade lite ont i ryggen i början när jag red och sen när jag lyfte vattenhinkarna men annars så gick det väl bra. 
 
Var också helt otroligt nog i skolan idag på den tråkigaste föreläsningen på länge. Jag och min polare som inte varit i skolan på typ en månad satt och kollade memes typ hela föreläsningen och skrattade som fan så fick såklart inte så jäkla mycket gjort men jaja, man lever bara en gång. 
 
Har också tagit mitt körkort typ för en vecka sedan, men det har jag såklart glömt berätta! Och så var jag, Gaby och en kompis till oss på bio och såg Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald på bio i fredags. Ville egentligen se den på premiären men vi har gjort det till en tradition att se den tillsammans och sen kompisen flyttade till Uppsala för att plugga blev det lite svårt att få ihop men så kom hon ner förra helgen så vi fick passa på. Hamnade då såklart i en såndär Harry Potter veva så beställde hem de två första HP böckerna i Ravenclaw edition (eftersom det är det elevhem jag tillhör) så ska läsa dem eftersom jag inte läst någon av böckerna förutom Dödsrelikerna!
 











Kom ihåg mig?