Mood board: Writing desk inspiration

¦ Kreativt , Sharon , Vardag
Jag är så sugen på att göra om vid mitt skrivbord. Detta rycket har nog påverkats en hel del av att min nuvarande stationära dator börjar bli så otroligt seg, och att jag därför gått i tankar om att skaffa en extern skärm som jag istället kopplar till min Mac så att jag kan arbeta "stationärt" fast genom min laptop. Hade då tänkt mig ha Macen på ett ställ vid sidan om skärmen och införskaffat mig ett nytt tangentbord och mus till skärmen, som något av en tillfällig lösning. Dessvärre har jag inte exakt pengar till att köpa varken skärm, tangentbord, mus eller laptopställ så det får nog vänta lite. Det ger mig ännu mer tid till att fundera och skissa ut hur jag vill ha det i framtiden ;)
 
Hade då troligtvis behövt införskaffa mig en nu skrivbordslampa också, men har då tänkt mig en som hänger ner från hyllorna jag har ovanför bordet. Som på den andra bilden. Alternativt ha en golvlampa som är tillräkligt lång att jag kan sträcka den över bordet så att det lyser upp den ytan jag vill ha upplyst. Och blommor hade också varit estetiskt tilltalande, men jag är universums sämsta person på att ta hand om krukväxter så det hade kanske varit fint den första veckan innan alla växter vissnar ;)











Kom ihåg mig?