Ny design!

¦ Sharon , Surprise , Vardag
Foto: Clara Nilsson / Fotograf Clara Nilsson 
 
Hiya huns!
 
Äntligen har jag gjort klart designen som jag pratade om  för några veckor sen! Det var endast headern som jag inte var klar med då jag visste hur jag ville ha den men hittade ingen bild jag tyckte passade. Hade egentligen önskat någon nyare bild där jag har mina Red Bull kläder på mig, så denna är väl lite temporär tills jag frågar Clara  om hon kan ta några snabba på Soppan och mig. Lite tråkigt med vädret nu kanske, löven har trillat och träden är helt nakna men vi får se vad jag hittar på.
 
Har även valt att ta bort menyn i sidan denna gången för att få en mer ren och städad layout. De flesta som läser bloggen vet vem jag är och vet man det inte kan man kolla i menyn längst upp på sidan ;) Gaby har ju även slutat blogga så har tagit bort hennes länkar och så också, men hittar ni gamla inläg skrivna av henne kan man klicka på kategorilänken och fu upp alla hennes inlägg. 
 
Ska fixa till lite småsaker med bloggen nu, som infinity-scrollen som ALLTID slutar fungera när jag byter design, samt kolla over lite färger jag såg att jag missat att ändra. Annars hoppas jag att den fungerar, och hittar ni något som ser tokigt ut, låt mig veta!
 


Rebecca Adnell    •  

Mysig bild! ♥

Josäfin Andersson    •  

tyckte headern blev SÅÅÅ snygg!!

Svar: oj wow ok tack!! Den lär vara kvar ett tag verkar det som ;)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?