tårarna i halsen

¦ Djur , Sharon , Vardag
 
Hiya huns!
 
Jag passar för tillfället mitt gudbarn, Penny. över några dagar. Går ut med henne över lunchen för att de andra hade något annat för sig. Och är man student har man mer än 30 minuters paus! Så jag ställde upp såklart och har gått på promenad med henne till parken bara. Tog med kameran idag så tog några bilder! 
 
Fixade sen ett och annat på stan och när jag kom hem fick jag sån jäkla kramp eller något liknande i min rygg/höft/lår. Blev helt svimfärdig och greps av lite halv panik. Detta har hänt innan och har varit inne på akuten på grund av detta tidigare men nu när min rygg är helt katastrofal och mina ben somnar och domnar lite hur de vill så ville mamma verkligen att jag ringde min vårdcentral. När jag skriver detta har jag stått i telefon kö i exakt 1h & 38 minuter och jag är placerad som nr 10. Smärtorna har gått över lite smått men jag får boka en tid hos min läkare eller något för detta håller inte i längden. 
 
Annars är jag inte så jätteglad för tillfället då min rygg inte blir bättre och vi är tvugna att hitta någon som kan hjälpa oss men det är så få som vill hjälpa till så mycket osm vi behöver och dessutom vill alla hoppa (och helst bara hoppa tydligen) medan jag och Gaby vill inte att någon annan hoppar henne av anledning A & B så vi är lite halvt fast och situationen känns bara skit. 











Kom ihåg mig?