Fördjupningsarbete & Star Stable

¦ Sharon , Spel , Vardag
 Rich-Kid, min tredje fjording men en uppdaterad variant!
Hiya huns!
 
Jag började dagen med att jobba med fördjupningsarbetet som pågår i skolan just nu. satt i skolans bibliotek med resten av gruppen och finslipade det absolut sista - vi har nämligen försökt få torsdag och fredag ledigt och har därför suttit flera timmar i sträck och arbetat. Men nu är vi klara så tar några dagar ledigt. Skönt för mig då jag ska jobba i helgen. Hoppas bara att min rygg klarar av det då jag behöver pengar ;) 
 
Annars så har jag idag fördröjt tiden med att spela SSO i några timmar. Levlade min häst och köpte en ny, gjorde uppdrag och letade fram en ny outfit till stallets nya tillskott. Kör på en röd/brun outfit och tycker det passar fjordingen super. Nu när jag inte kan vara i stallet får jag ta hand om mina virtuella hästar istället, haha!
 
Idag saknade jag Soppan extra mycket. Är över en vecka sen jag såg henne sist och fastän jag varit borta från henne i tre veckor innan så känns det så konstigt att jag är hemma och inte åker dit. Nästa vecka tar jag förhoppningsvis mitt körkort och klarar teorin så då har jag ännnu mindre att tänka på. Vill dock inte säga förmycket men borde gå bra! 
 
Har även fått ett ryck och tror jag ska planera inför att göra om lite med dekorationerna i mitt rum, men får photoshopa ihop lite mood-boards och planer på hur jag föreställer mig det slutliga resultatet! Nu ska jag aldeles strax äta sen ska jag kolla KUWTK och efter det blir det nog att se American Assassin! 











Kom ihåg mig?