biodax

¦ Sharon , Vardag , Videor
 Trailern till Mary Queen of Scots
Hiya huns!
 
Ett tag sedan jag bloggade. Jag har extrem bildbrist och gillar inte att blogga "vardagligt" då, så har utelämnat det helt. Haft lite ont om tid också för att klippa ihop typ outfists eller bilder från tumblr osv, men känner att jag vill slänga upp ett inlägg nu i alla fall.
 
Har nu gjort klart min praktik innom barn- och ungdomsvården och känner att terminen går frammåt. Har även hunnit få hem en remiss till neurologen och ska till sjukhuset en heldag för att göra både det ena och det andra men hoppas att det går bra. Har annars även varit hos Soppan och gymmat.
 
Ikväll ska mamma och jag gå på bio. Jag ville verkligen se Mary Queen of Scots så bjöd mamma på bion om hon kunde tänka sig följa med. Lite mysigt också när vi gör något tillsammans själva någon gång sådär vartannat sekel ;) 
 
Imorgon ska jag åka till stallet tidigt med Clara. Hon ska ta några nya bilder på Soppan och mig till min nya header så hoppas att det blir som jag tänkt i mitt huvud, haha! Efter det har jag PT-träning och sedan ska jag nog bara ta det lugnt resten av helgen, kolla serier och dricka te typ!
 











Kom ihåg mig?