busiga hästar i vinter-väder

¦ Sharon , Stallet , Vardag
 
Hiya huns!

Idag var jag på gymmet med Ester där vi hade konsultation med vår PT. Detta året vill jag fokusera mer på mig och min kropp, hälsa och välmående så tillsammans med Ester kom vi överrens om att vi vill testa på att träna med PT för att få något vettigt utav våran tid på gymmet. Idag gick vi bara igenom mål och förväntningar och sedan gjorde vi några övningar för att han skulle se hur rörliga vi är. Vårt första pass blir nästa vecka och jag är SÅ taggad!
 
Åkte hem igen, kollade SPN och åt sedan stack vi till stallet tillsammans. Vi beslöt oss för att rida ut så broddade och tog oss en runda uppe på Arrie med två pigga hästar. Båda två var busiga, Soppan höll på och bocka av mig minst två gånger i galoppen och jag fick hålla henne på extremt kort tygel för att hon inte skulle springa om Fairy, som annars hade lett till totalt KAOS. Fixade i stallet och tog sedan in hästarna.
 
Har nu kollat första avsnittet av andra säsongen av The Punisher. Är inte så stort fan av att Netflix släpper alla avsnitt samtidigt då jag känner att jag måste kolla alla nu, nu, nu. Ska försöka se ett varje kväll i alla fall så att jag får undan dem ur min app som håller koll på mina serier åt mig!
 
Jag har även fått upp ögonen för Timothée Chalamet (en skådis) som jag följt ett tag på Instagram på grund av hans utseende. Försökte kolla på den omtalade filmen Call Me By Your Name när det pratades mycket om den men jag kunde inte hitta den på nätet och inga svenska biografer visade den, så jag plågades några minuter med att kolla på en dåligt kvalitet version innan jag stände den. MEN så i förrigår hittade jag den, kollade på den och totalt ÄLSKAR den. Har även passat på att se Beautiful Boy med Timmy som också är jättebra och lätt värd att se! 


Denise Taylor    •  

Jag skulle ha vari sjukt nervös på en busig häst med is under mig haha
Call me by your name finns på viaplay :D Funderar på att se den :D

Svar: Vi hade broddar i så då fungerar det! Ja nu är den där, haha men det var den inte för två år sedan när jag ville se den för första gången ;) Rekommenderar den verkligen!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?