Det nya året

¦ Natur , Sharon , Vardag
Skrylle naturreservat
 
Hiya huns!
 
Jag inledde det nya året med att köra till jobb, lite sådär halvt roligt såklart men jag klarade mig. Jag ska även jobba idag och hela helgen men jag är i ständigt behov av pengar så rätt skönt att få några pass såhär innan skolan drar igång på riktigt igen. 
 
Detta nyåret valde jag att inte bestämma några nyårslöften av anledningen att jag aldrig håller dem ändå. Istället blir jag bara besviken på mig själv och känner mig usel, haha. Däremot vill jag verkligen börja äta mer hälsosamt så från och med idag kör jag på min älsakde LCHF-diet och får helt enkelt tåla min förbannande utslag om det så ska vara. Jag vill även gärna börja träna på gym och gärna springa mer. Hoppas på att skaffa bil nu denna månaden och kommer i så fall kära till skogen för att springa i naturen som jag tycker är väldigt skönt!











Kom ihåg mig?