Alltså

¦
Det går sådär att hålla i pengarna. Imorse så trodde jag att jag inte skulle ut någonstans men sedan så ville Alex ses så why not? Fikade på Starbucks sedan köpte jag en hamburgare på bk och sen gick vi till stan. Klev in i första butiken och bestämde mej för att köpa min efterlängtade tröja. Det är ingen speciell eller så utan skulle va en långärmad, liiiite tjockare enfärgad tröja. Knallade igeom typ 500 butiker, inget i Monki, HM eller Gina asså massa snyggt men när jag väl hittade en sån så kostade den 300 spänn... Massa snygga från Cheap Monday i en random affär men kostade typ 400 spänn. Efter typ 3h så kom vi äntligen till gågatan och in i nästa Monki, och brevid så fanns ett till Gina där jag ville gå in. Och äntligen, de hade mid-season sale och precis de tröjjorna jag ville ha fanns för typ 99 spänn :D Köpte två (bild).
Tillsammans så kostade de 148 (den gråa kostade 49:-).
 
Sedan så gick vi till Centralen igen och Alex tog bussen hem och vi cyklade hem! Vart nog tvungen att köpa dem då jag har lite #concertdepression alltså det var typ exakt en vecka sedan vi satt i arenan och väntade på Justin...
 
Days left until 1D concert: 13
 











Kom ihåg mig?