Bilder & annat skit

¦
Visste ni att killar inte vet hur vi tjejer sätter upp vårat hår i en enkel hästsvans? Hela klassen satt i korridoren och väntade på sista lektionen. Jag satt lutad mot Erikas knän och hon satt emmelan Gabbi och Ricky. Hon tog loss min toffs och frågade om hon fick göra en inbakad fläta på mig och det fick hon men den blev inte bra så när hon skulle sätta upp mitt hår igen sa Ricky: Asså jag fattar inte hur ni gör det..  Vi bara: gör vad? -Men, sätter upp håret sådär.. Vi bara: Allvarligt? och så till lägger Wd: Men Ricky... Dem är ju kvinnor, dom kan sånt och vi bara okeej o.o 
 
I vilket fall som helst, kom hem från skolan och skickade bilderna på Cajsa och Fabbe till henne och satte mig själv och redigerade några av dem. Blev själv väldigt nöjd med bilderna men ni får hemskt gärna ge feedback endå! Här kommer två bilder (lite av ett smakprov, typ) och sedan kommer det två tidsinställda med 15 bilder i varje.
 











Kom ihåg mig?