De 9 bästa

¦
Ska jag vara helt ärlig var detta nog det såraste jag gjort under hela veckan. Jag menar,visst vissa bilder totalt skäms jag över och vissa är helt enkelt bara snäppet bättre. Sen finns det ju mängder av bilder som jag är hur nöjd över som helst så ja det tog tid att hitta de bästa. Var tvungen att välja lite blandad dessutom för jag kan ju inte lägga upp alla från typ MCHS... och jag är ju faktiskt bra på att fota ( bra självförtroende här jao ) så det var väääldigt svårt att välja heh. 
 
Blommor på gården förra sommaren. 
Blommor igen fast i Rönneholmsparken tror jag ehe
När vi flög till Grekland, taget ur flygplansfönstret, ganska obvious men endå
En liten båt i Oslo, när vi var där på kryssning med pappa
Min personliga favorit från FEI worldcup förra sommaren.
En grön bild på Gaia också i sommras
Hera när hon sover, übersöt
 Vinter i stugan i Malmbäck
En förtrollad skog i Tjekien 
 
 











Kom ihåg mig?