Dressyr med F

¦
Red i ridhuset för att det blåste något enormt ute så blev inne.
 
Kan börja med att hon har varit klumpig i hagen och fått en gren i ena ögat som nu svullnat upp lite men har fått order om att rengöra det varje dag så det blir nog bra. Hon var väldigt fin idag mestadels, hängde sej i handen ibland och blev något framtung. Hon gör verkligen mycket för att slippa jobba hah! Men måste endå säga att hon gick ner några gånger och precis till slutet så släppte hon rejält och kunde gå nere i 1- varv! Framsteg hihih =) Men aa, blev mycket trav och tussan var jättesnäll! 
 
X antal bilder från idag då!
(Ni kan se på vissa bilder att hon hänger sej och blir framtung. När hon hänger sej går hon gärna bakom lod med men gah de är inget man kan göra åt). Dissa min sits för den ser förskräcklig ut.
Finns allt för många fel på min sits idag och ponnyn (som iof gick bäst, men endå). Mina hälar, krokiga ben, blicken, handen, drar upp mina knän, säckar ihop mej osv. Ponnyn går bakom lod, framtung, hänger sej osv. Hennse bet tär inte för stort utan hon pillar alltid ut det mot en sida haha..?
 
Ska snart kolla på Criminal Minds. Vet inte om jag går till skolan imorgon än, får se =)
 











Kom ihåg mig?