Fjärde i fjärde

¦
Skola då då. Religion, språk och svenska. Lunch. Bild, engelska och idrott. Hade vår bedömmnings uppgift (uppvärmning för klassen) och den gick jättebra + baskett och på svenskan hade även min grupp en redovisning för klassen så det är skönt att ha det avklarat! Kom sedan hem och duschade.
 
Skulle ju till stallet, meeeen Clara ringde och sa att Esters hjälm som igår varit helt poff väck helt plötsligt var i hennes skåp igen. Utan hennse bling. Så de ville bort från stallet så fört som möjligt så jag behövde in komma. De mest läskiga är att ingen visste var den va, de letade i typ 1h igår och nu var den där men utan blingen vi satt på...
 
Hade ändå tänkt skritta ut barbacka en runda då jag själv inte orkar anstränga mej mer efter idrotten så de gör nog inte så värst mycket. Hon ska iaf ridas imorgon dock vet jag inte vad och var.
 
Måste säga att vädret hållt i sej nu några dagar och att man kanske kan hoppas på lite vår nu? 
 
Ska försöka komma på något vettigt och läsvärt inlägg till er ^^
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?