gjr3hvrpoihro

¦
ÅHHH, läste klart fanfictionen och typ dog. Men den är som tur inte klarskriven än. Eller aa, läser den översatta versionen. Sitter och dör typ omg måste läsa mer av den men hittar inte den på engelska änns längre..? D: Antingen läser jag ff's hela dagen eller kollar serier hela dagen. Meeen typ alla serier jag kollar på har mid-season break så jag fär läsa ff's istället. Åh, behöver mer av deeeeennnn. JAJA, någon hittade den åt mej på engelska på tumblr men vill ha den på svenska nkkope2.
 
Iaf, vill ni läsa någon ff's (ditt liv kommer förkrossas när den tar slut) men ifall ni fortfarande vill måste ni läsa de tre bästa, Dark (den jag läser nu, svår att beskriva, måste läsa den själv, du kommer dö och ditt liv kommer ta slut), Dorm 128 (första jag läste, mega bra, slutar sorgligt, jag börjar gråta) eller/och The Corner (skitbra denna med, men tror hon slutade skriva den...). Aaa, länkar får ni fråga efter haha x)
 
Kan till-lägga att ff'sen är då om en i 1D såklart :*
Nu ska jag gå och för jag har inget att läsa, ingen serie att kolla och pallar inte plugga läxor.
 











Kom ihåg mig?