Min dag

¦
... Skola. Tråkigt så har inget bra att berätta direkt, typ bara att jag och Erika satte oss brevid varandra = får inget gjort. Sedan så hamnade vi i samma grupp på aktivitetsdagen på torsdag yey! Och sen hade vi extra teknik lektion och så var båda tekninklärarna där (Uwe och Jocke) och de kallar varandra älsklig haha och sen så blev jag klar med mitt larm så skulle jag visa det för dem och de tyckte att det var helt superbra och genomtänkt (hoppas på högt betyg nu då). Sedan så gjorde jag typ 591 läxor så har inget att plugga längre! 
Sedan har jag redigerat ytterligare en bild till en tjej och har två ideer till inlägg så ska börja skriva på nått mer vettigt snart!
Kan fortfarade inte fatta att vi redan sett han...Ska sååå gå på hans nästa konsär nära oss!
Dagar kvar till 1D konsären: 17
 











Kom ihåg mig?