Redigera i PS

¦
Krävs ju en del av de som vill få en bild redigerad haha och har sällan lust att redigera bilder till andra... Till en början tiden. Har sällan tid och stallet och skolan är där var min tid spenderas. Sedan är det lusten till att redigera och om man än har någon ide..? Kvaliten på bilderna. Åhh, kan inte jobba med kassa bilder såsom halvt kapade och ljuset heeeeelt fel. Sedan måste jag ha en "redigeringslåt" som går om och om igen. Och i detta fall så blev det.. 
Högt i lurarna!
 
Och sen så måste jag bli klar samma dag som jag börjar redigera. Det är väldigt sällan jag fortästter på ett projekt utan att bli klar haha x)
 
Iaf idag belv det en bild till ingen mindre än Clara (som för övrigt är mitt redigeringsoffer)
http://eighthoofs.blogg.se/
Och en bild till Frida (känner inte henne men som många andra bad hon om en bild idag)
http://friidaolsson.blogg.se/
 


Mercedes    •  

Bra redigerat! :)
kram

Svar: Tack :)Kram!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?