Seg-söndag

¦
Enligt mina beräkningar så ska Narisa vila idag så ingen åker till stallet idag. Annar är det en vanlig seg-söndag. Söndagar måste vara den värsta dagen på veckan, skola nästa dag, jag har sällan nått att göra och bussarna till stallet går skit. Ska kolla alla sändingarna idag (ridsport ofc) hade jag tänkt och blogga en del om jag som vanligt kommer på något att blogga om. För övrigt har jag och Sharon kommit på en brilliant spar-idè till FHS, så om den håller blir det super! Längtar mer än någonsin till Falsterbo HS åhh..
Följande veckorna till sommarlovet blir ungefär såhär:
(Nästa vecka) V.18 - Vanlig skolvecka men röd dag 1 Maj och förberedelser för orienteringen.
V.19 - Vanlig skola mån-tis sedan oreinterar alla klasser ons-tors, tror vi orienterar på onsdagen och är lediga på torsdagen + fredagen men är lite osäker än. (PÅ FREDAGEN SER VI 1D)
V. 20-21 - PRAO
V. 22-24 - Sista veckorna innan sommarlovet (v.24 fram till onsdag). Kommer nog bli en del prov men vi kommer ju ha typ "städdag" och sedan så har vår klasskassa en del pengar som vi ska göra nått kul för =)
S O M M A R L O V
 


Julia    •  

Skulle också vilja ha sommarlov nuuuu!!!

Svar: ja precis! :''D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?