Yesterday was payday

¦
Vid 10 stack som sagt jag och mamma till någon secondhand butik hon ville till, sen efter det gick vi till centralen för jag ville köpa en Caramel Hot Chocolate inne på Starbucks så den köpte mamma till mig och efter det så gick vi på stan.
 
I H&M hittade jag väskan jag ville ha och ett militärgrönt linne, inne på Zara köpte jag ett par beiga jeans som mamma betalar helften av.
 
Det bästa med att shoppa med mamma är att man kan gå lite över gränsen och handla på hennes kort också, heh.
 
Sedan stack vi till en annan secondhand butik och sen så ringde Gabbi och sa att vi ska ses vid Starbucks runt 2, så vi slet lite extra på skorna och stack till Åhlens där det var gratis sminkning, så ja... jag fick en gratis maskara iaf och så köpte vi typ en så "extreemt bra" och extreemt dyr rengörings grej till min hemska hy, lalala mamma betalade.
 
Kom hem kl tio i 6 något kan jag tänka mig så jag har varit borta heeela dagen och är trött som in i haha, nu gråter mitt konto..











Kom ihåg mig?