5 år

¦
Kom typ hem nyss från att ha varit på kalas hos lillasyrran. 5 fina år fyllde hon :') 
 
Annars så har jag bara kollat Glee idag + varit på datan och gjort inget. Har kollat klart Glee så nu ska jag börja kolla Lost nu blir Clara glad. Sen så råkade jag kolla en episod av Skins igår med.. Den har ioförsej inte så många episoder så den borde jag hinna under sommaren med.. Känns som att serier är mer stressande än skolan haha x) Och ja, jag måste kolla på alla tre under sommaren. Sen åkte Clara idag (flyttar Spirran på bete) så nu är vi lite forever alone med Ester haha x) Men vi har lovat varandra att ses mycket endå under sommaren! 
 
Imorgon så åker båda till stallet vid tolv och fixar hennes hovar och kollar hur det är. Kankse knäpper några mysbilder med hihi.
Bara för den bilden är så fiiiiin











Kom ihåg mig?