Ett vanligt inlägg

¦
Idag har vi varit bra på att blogga ellerhur? 
 
Idag har jag bara varit hemma och gjort absolut ingenting. mathilda och Clara ville att vi skulle "leka" vår hemliga kod och det lät bara så feeel men ja det va vad Mathilda smsade så ja.. Men mamma va lite sur idag, så det är inte lönt att tjasffsa emot för då bara säger hon med att hon bryter kontraktet på Soppan. Ehm nej tack. Sorry Clara och Mathild men ponnyn går före, puss älskar er :* 
 
Blir istället att kolla på The Departed kl 9 för det går aktist på 5 idag. Hur fantastiskt är inte det? Iaf så har jag kollat bloggar från både datorn, mobilen och ipaden typ hundra gåner nu så nu finns det inget att läsa. Jag har kollat på grey's och är snart färdig med säsong 8 och efter det är det bara 9 kvar och sen måste jag vänta till september eller nåt på 10:an buhu
 
 


Adelina    •  

haha du kan läsa min blogg ;) läsereren gång per dag :S ;)

Svar: haha, gör redan det =))
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?