Hinderbana

¦
Hade sån bra dag i skolan idag med. På fysiklabbet så arbetade vi i par och så och ville inte han som Sharon jobbade med hjälpa oss så han började snacka om kvantumfysik och ohms lag. På son:n så fick vi tillbax en massa + våra betyg i so ämnena. Hade bara höjt mej från D- till D+ i två av dem, men på slutbetyget blir det samma. Sen på fysiken så fick vi bara tilbax massa bedömningsuppgifter och slutade tidigare. Sen efter lunch så lekte (haha ja vi lekte) vi pjett på vår hinderbana och vi skrattade ihjäl oss. På matten så fick vi våra betyg i no ämnene + matte (om de inte räknas in där). Höjde mig i kemi till C ^^ Sen så bara snackade vi. Innan idrotten så körde vi gris (ni vet den leken man kastar runt en boll) och de slutade med att halva klassen va med x) Idrotten så spelade jag först basketmatch med någre sen minitennis med några =)
 
Annledningen till att jag skrev så mycket om skolan är för att jag ska kolla på Glee och efter billiga pennys..
^^
 











Kom ihåg mig?