Mina 2 Favorit Bloggar

¦
Den första är såklart Clara & Mathildas, Eighthoofs. Dels för att jag känner dem och de är bland mina bästa vänner båda två och för att de skriver intressanta inläg även om jag själv tycker det kan bli lite för mycket häst, men den är endå toppen. Den är värd att klicka sig in på!
 
Den andra bloggen är Linns, Lambada. jag älskar den. Mest för att Linn inte har någon egen häst och jag tycker det är hur kul som helst (till och med roligare än de flest bloggar som har egen häst) att läsa om hur det är på ridskola, då jag själv inte upplever det. Linn skriver bara hästrelaterade inlägg men som sagt gör det inget då hennes stall liv är helt annorlunda mot mitt. Läser ni inte den borde ni göra det också!
 


Clara    •  

Yaay hihi vi är hästiga vi ;) :D

Svar: haha aa :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?