Sista veckan

¦
Nästa vecka är sista hela veckan i skolan. Gör en bedömningsuppg i matte på fredag sen så har vi nog inget mer. Sen på måndagen nästnästa vecka ska vi städa en del, på tisdagen är det klassdag och på onsdag slutar vi!
 
Hoppas på en bra sommar. Kommer ju va i stallet varje dag och rida Soppan. Clara flyttar ju så får klara oss utan henne.. Sen kommer vi säker passa gården några gånger och ha sån bra häst-sommar. Måste även hinna kolla hela Lost serien och Teenwolf så kommer sitta vid datan och kolla serier hela sommaren när jag inte är i stallet. Och så ska jag läsa några bra böcker har jag tänkt. Och Falsterbo ofc! Även om vi kankse inte kommer kunna köpa så mycket men endå...
 
Annars kollar jag runt på bra zoom-objektiv. Och äter 'The Vermonster' (B&J glass). Ska kolla liter mer Glee.
 











Kom ihåg mig?