The Vermonster

¦
Äter precis som Gabs (with tha abs) B&J glass, mmm..
 
Kom hem dygn sur efter att ha ridit två ponnysar! Båda passen gick jättebra :'') Soppan var hur snäll som helst  och hur trött som helst också men jag lyckades faktiskt hålla typ et helt var i galipp haha. Spirran red ag ut på, det gick bra, hästen behövde sammerligen få sträcka på benen idag!
 
Igår visade det sig att mamma har en bunt av massa olika märkes solisar vara ett par va Ray-ban Wayfarer. Höh men de är för stora och eftersom jag vill ha ett par Wayfarers så sa mamma att jag får gå till någon optiker och kolla ifall de har new wayfarer eftersom de är mindre i storlekarna och plus att jag behöver speciella glas i också... så wayfarer here I comeee
 
Nu blir det alldeles strax att kolla på Grey's Anatomy och sen får jag väl se vad jag gör hah 
 











Kom ihåg mig?