Tvillingarna Swag

¦
Jag och Gabbi har clearly swaaaag
 
Iaf skolan var grym idag också^^
 
Stallet då.
Kom till stallet och tog in Soppan. Tyckte hon såg halt ut så jag och Clara tog ner henne i ridhuset för att kolla, och visst var hon det. Inget stort alls men det satt något där. Hon är varken varm eller svullen men det får mer än gärna gå över så fort som möjligt. Jag hoppad upp (då vi inte var säkra på att det var något) och så bad vi Sarah komma ner ock kolla när jag red och hon sa också att det var något yttepytte litet så hon vilar imorgon 8som hon skulle) och så kollar Sarah henne åt oss och sen får vi se!
 
 
 
 


Emilia Nordström    •  

Tråkigt att hon var halt :( Men tror inte att det är något speciellt, och tur det! Vill ju ha så mycket uppdatering från er hihi ^^

// Emilia - http://emilias.horseworld.se/

Svar: åh ja, hon vilar ju idag sen så är hon varken svullen eller varm så det är nog inget farligt får vi hoppas! :/ hihihi :')
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?