Vad jag gör när jag har tråkigt

¦
1. Kollar hästnet. Begagnade schabrak älskar jag att kolla runt på.4
 
2. Andra hästshoper. Hööks, Horze, Horsemeup osv.
 
3. Bloggar. Dock blir det skitinlägg som jag sällan publicerar x)
 
4. Spelar detektivspel på iPaden. 
 
5. Leker med mobilen. Instagram, instagram och instagram.
 
6. Redigerar outfits. En av anledningarna till att det blir så många på bloggen haha.
 
7. Kolla youtubers. Eller andra videor på yt som horse falls and fails, one direction funny moments osv.
 
8. Läser massa bloggar. Tyvärr verkar alla bloggar jag läser infinna sej i någon bloggtorka så klickar in på en blogg 24/7 och hoppas på att de uppdaterar...
 
9. Går till Sharon. Oftast sitter jag och kollar vad hon gör på datan eller bara stör henne haha x) Sen går jag igen efter 10 minuter...
 
10. Gör sånnahär inlägg. Som är helt värdelösa.
 
Och massa mer. Kolla serier t.ex. Och äta B&J.
 
 
 











Kom ihåg mig?