Att inte kunna rita ett träd

¦
Nått som de på min prao hade svårt med... Trodde seriöst att 5-6 åringar kunde rita träd men icke... Gulliga som vanligt var de iaf :)
 
Stallet gick osså bra. Loppan var helt lugn i stallet men i ridhuset så gnäggade hon hjärtskärande till sina kompisar i säkert 10 min. Blev bättre när Gaia kom in oss och höll sällskap. Soppan skötte sig super och kan inte vara mer nöjd med henne! Och sen hem =)
Sen skulle jag och Clara cykla hem (i Malmö) så tog vi hennes väg och när de kom två män mot oss så cyklade vi närmare varandra som kanske inte var så smart då min handbroms trasslade ihop sej med Claras cykels bromstrådar så vi trillade med cyklarna. Oturligt nog skrapade jag upp båda knäna, gick hål på byxorna och de ena knätt började blöda... Som tur så började vi bara skratta så allt gick endå bra =)
Så kan det går när man kolliderar med cykeln ja x)
 
Nu; GLEE :D
 











Kom ihåg mig?