Frågestund Del 1 Gabbi

¦
Hur är Soppan? 
- Hon är (just nu) lite smått busig ibland, snäll, gillar inte att vara själv, pigg
Vad är bäst med Sharon inom ridningen? (Enligt Gabbi) 
- Svårt fråga haha men det bästa med henne är nog att hon rider lungt
Har ni mycket bra natur att rida i i ÖG? 
- Inte direkt haha...
Hade ni inte kunnat göra en film där ni filmar lite i stallet, hagarna o ridhuset typ? Eller något sånt.. 
- Mycket är ju under ombyggnad så det ser ofärdigt ut runt varje hörn men nånting hade vi nog kunnat filma.
Hade ni inte kunnat göra en vlog?
- Ehm alltså jag hatar att prata till "inget" och att se mig själv + min inspelade röst låter hemsk... 

This or that 
Dressyr/Hoppning 
Rejsa över fält/Hoppning 
Rejsa snabbt/Rejsa normal fart 
D-ponny/Häst
Sen har vi fått några önskeinlägg/rubriker som kommer i enskilda inlägg!

Tycker ni själva tt ni rider bra?

- "Bra" tycker jag nog att jag rider. Finns ju mängder som rider 1000 gånger bättre än jag dock..

Varför köper ni inte egen häst?

- Jag Gabbi vill inte ha en helt egen häst + att vi inte hade haft råd med den.













Kom ihåg mig?