Hell's Kitchen

¦
Skolan var grym idag. 
 
Jag och Erika vann i bordsfotboll mot Wd och Nalle haha. Läraren kom till oss och sa till att vi var för högjuda och sen typ direkt efter så vann vi och alla skrek som fan så kom han igen och bara: Jag va ju precis här och sa till er? Förstod ni inte vad jag sa? Och jag bara : Vi vann jue? sen stack vi haha
 
Hemkunskapen va grym. Jag och Hanna är bäst. När vi lagat klart maten så utropade Nalle: Mmm, fenomenalt! och Mogge bara: Vafan va det för äkligt ord? Alla började typ asgarva. Det hela är som en tävling bland alla köken och vi tävlar mest mot  grannköket Wd och Ricky och vi är överlägset bäst. Vi typ diskuterade något när vi satt och åt och jag bara: Asså ni tror ni är så jäkla bra, men det är ni inte. Tyst. Jag bara: haha kolla Hanna de vet inte va de ska säga hehe.. Och Wd bara drämmer näven i bordet: Så du vill ha en duell? Och så höjer han rösten så jäkla mycket och bara: Trerättersmiddag! Förrätt, huvudrätt, efterrätt! Och jag bara stirrar på honom. Buuurnd. Iaf det var grymt.  
 
  


Elinne mickelsson    •  

Vilken underbar design! Älskar den! Gör du designer till folk ? Är jätte intresserad isf!:)

Svar: ihih tack! tyvärr gör jag inga designer pga tidsbrist.. :/
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?