Live While We're Young..?

¦
Live While We're Young är typ #yolo och det kan betyda att man kan lägga pengar på en Harry papp-kartong cutout eller hur..?
 
Tanken var ju att vi inte skulle köpa nått och ja, om mamma inte hade sagt att jag hade 600 spänn på mitt kort så hade jag inte tagit med det och då hade jag inte köpt nått så vi skyller på mamma. På båda Horze och Hööks blev det dock bara behövliga saker (Sharon lägger upp vad) och påväg hem genom Jägerscenter så gick vi in i Bokia och så råkade jag köpa Harry. Onödigt att säga hur mycket min prins kostade :* Säger bara att jag är pank nu osv.
Jag måste stå på tå för att nå hans huve med min mun haha
 
Sitter och kolla på Haz hela tiden omg hur ska detta gå. Nog om det.
 
Imorgon så åker jag till stallet och rider Soppis. Ingen skola imorgon heller sköööööönt. Sen bara 2,5 vecka kvart och sen sommerlov. 
 











Kom ihåg mig?