Today

¦
Idag var ingen specell dag. Vi var lika flummiga som vanigt haha. Jag blir ju lätt stressad och så, särskilt när jag ska redovisa, jag har säkert berättat vad som händer, lalala... så på biologi lektionen skulle vi blandannat räkna med hjälp av pulsmätera vilken vilopuls vi har. Vi arbetade egentligen två och två men av någon anledning hade typ tre andra random personer kommit fram till min grupp just när jag mätte min puls. Så när jag tar av mig pulsmätaren så visar den 91. Alla typ skrattade och kollade på mig så säger Wd "Men shit kvinna 91?" och Gabbi och Ricky typ "Vi säger att hon är stressad eller nåt" och så började typ alla skratta xD 
 
Iaf så är det entligen heeeeelg så jag ska redigera - så ovanligt ellerhur? - och typ kolla på film hehe BTW DET ÄR TYP OMFG 1 J*VLA VECKA TILLS VI SER ONE FUCKING DIRECTION!!
 
 
 











Kom ihåg mig?