#1DDayLive

¦ Vardag
Jaha, från kl halv åtta till tjugo i fyra på morgonen satt jag med datan i knät och kollade på hela 1DDayLive! Var sjuukt kul haha och omg så snygga killarna va... Fick lite sneak peak på vissa låtar på nya albumet och tror att jag ev har en ny favorit haha, men måste höra hela. 
 
Quizet på slutet var nog roligast och när Liam brottades med nån känd wrestler (stavas de så?) haha och catwalken med de t-shirtarna som sverigefans designat! Och när de skulle typ gissa rätt på en fråga och då fick de äta en rätt från de landet och om de svarade fel så fick de äta nått äckligt haha typ tunnfiskmilkshake haha x) Ja, tror många kollade en del av den iaf haha typ vid 2 på natten så rasade antalet som kollade och då var det många som t.ex i sverige inte kunde hålla sej vakna lägre haha, men jag lyckades! Ja ni som kollade tummen upp till er!
Ja, var ju tvungen att ta en prt sc när jag sett klart haha och när livestreamen började var det typ dubbelt så många som kollade haha x)
 











Kom ihåg mig?