C18H21NO4 <--- I've been losing sleep

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Min rubrik ♥️♥️♥️♥️

Iaf skolan var så chill. Har börjat läsa religion [tänker inte säga vilken] iaf så kom jag och killen bredvid mig fram till att det var en oseriös religion hah

Sen på svenskan så skulle vi ha en argumentation vi skulle läsa upp i klassen och killen bredvid mig [samma som på religionen] skulle då dodgea mig   [jag skulle fråga honom om han ville gå på bio med mig] så sa han typ "men jag vill inte" när jag hade sagt till honom att det var just honom jag ville gå med och alla i klassen + vår vanligtvis sura lärare började skratta och alla typ naaawe, är du friendszonad? Nawww. Man bah yea totaly

Iaf så stallet.. Åkte själv och det var koool svart ute när jag kom så jag hoppade uteritten och trimmade i ridhuset istället. Hon var såååå fin :") prinsessan. Galoppfattningar från halt och skritt satt som en smäcka woop. Lite svettig blev hon allt, måste raka henne igen snart ^.^













Kom ihåg mig?