Fint novemberväder

¦ Surprise , Vardag
Idag följde Adelina (länk) med till ÖG. Vi blev körda ungefär vid 10 dit.
 
Visade runt Adelina lite i stallet sen så plockade vi fram Soppans saker. Idag skulle vi dressyra på gräset i en rosa outfit! Vi gjorde iordning henne sen så red jag oh Adelina hängde med som fotograf! 
 
Till själva ridpasset var hon lite sådär i början. Jag tycker fortfarande det är krångligt att hålla i två tyglar haha. Men efter en lite uppvärmning så blev hon riktigt fin. Hon gick helt klockrent och lyssnade utmärkt på mig. Hon behöll till och med formen i övergångar ;) Ja sen efter att jag värmt upp henne fick Adelina rida! Hon fick känna på henne och så men mer om det kan ni nog läsa på hennes BLOGG senare =) Hon fotade mig och jag henne så här kommer några bilder.
 
Alla bilder är fotade av Adelina!
Testade ett tvådelat med fasta ringar och det känndes hon fin på. Adelina hade lite småkluddiga problem med kameran så de flesta bilderna blev lite suddiga tills hon fick rätt på det x)
 


Adelina    •  

Hahaha ojsan.. :( x) ♥

Svar: hahaha lugnt ju :)) ♥♥♥
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?