Gabbi i Lönneberga

¦ Vardag
Haha ja Noel var ju vara tvungen att kalla mej det idag pga mina hängselbyxor x) Men alla tyckte typ det var urgulliga och det var typisk "Gabbi-stil". Gick dock hem efter 3:e lektionen för mådde dåligt.
 
Drog mej dock vidare till stallet (man är aldrig för dålig för att kunna hälsa på sin favoritponny, saknade henne sååå) så tig tolv bussen dit och red lite barbacka i ridhuset. Blåste jättemycket så ville inte ut. Övade lite på vikthhälperna så att hon ska förstå dem och övade lite med halsring. Sen blev jag ju bara sååå sugen på att hoppa lite så ställde upp hindret. Började med ett litet kryss och slutade med ett räcke på typ 75-80cm opps :3 Men hon hoppade verkligen jättebra idag och det känndes super!
 
Red inte mer än typ 30 minuter väll eftersom jag han tio i två bussen hem och är redan i Malmö! Hemma ska jag nog kolla SPN ofc (han faktist kolla en innan stallet med) :)












Kom ihåg mig?