Gymnasiemässa 2.0

¦ Serier , Vardag
Idag började vi kl 10 och det frsta vi gjorde var att åka till gymnasiemässan nere i Hyllie. Det var grymmt och framför allt till stor hjälp. Vet precis vad jag vill välja nu och att prata med elever som går där var typ bäst. Ekonomilinjen som jag vill gå på (om inte böke) går det massa snygga killar på så vi typ stog och snackade hur länge som helst bara för att.
 
Man massa gratisprodukter hos de flesta gymnasiena och framför allt påsar med info och sånt så vi gick till alla skolorna för att vi ville ha påsar,pennor, vatten och godis. Det bästa man fick var hos REAL gymnasiet, en 15% rabatt kupong hos hööks. Vår kompis som inte alls vill går där fick också en så nu har vi 3st 15% rabattkuponger hos hööks :))
 
Sen missade jag simmningen med tjejerna i klassen i måndags för att jag hade lingonveckan och nu måste jag simma med killarna på måndag istället :'(
 
▼ Det här ska jag välja ▼
  1. Sveriges Ridgymnasium - Naturbruk - Lantbruk - Häst/Ridsport
  2. Hermods gymnasiet - Ekonomi
  3. Thoren buisness school - Ekonomi 
▲ Dah min maaaan ▲











Kom ihåg mig?