Har inte varit på topp

¦ Vardag
Näej, skolan vara bara tråk. Sen var jag hos "läkaren" och det om något var bara så jäkla trist, bullshit rakt igenom.
 
Har helt enkelt inte haft nån vidare bra dag. Ibland önskar jag verkligen jag inte var så tillbakadragen och gjorde det jag kände för. Och att jag faktist hade vågat öppna upp mej till andra. Det hade varit så mycket lättare för mej själv och dom andra. Åh allt är bara så blää nu :(
 
Jaha, imorgon så äre först skolan sen så sticker jag till stallet. Osäkert om Ester kommer än och jag är lite >>rädd<< för att rida ut själv när det är kolsvart även fast jag har pannlampa och tusen reflexer. Sån obehaglig kännsla haha x( Så antagligen så blir det bommar/mini-hoppning i ridhuset. Har också disskuterat med Sharon och nu när vi börjar rida allt oftare i ridhus så får båda alltid lust att hoppa så därför så får vi nu hoppa vars en gång i veckan men max 10 skutt och man får hoppa hur högt man vill. Så då får hon små hopp-pass utspridda under en vecka. Sharon blir körd och köper nytt foder medans jag köper nytt buskort och tar bussen. 
 
Nä, nu längtar jag bara till jullovet....
Sa jag jullovet? Menade såklart sommarlovet!
 


a s s l a t j e j e r n a    •  

åh härlig bild! ha en fin kväll;) KRAM










Kom ihåg mig?